Cassador i Helsingborg 24/3


 
 
 
 
Cassador gick två rundor, först 1.05 och sedan 1.15, båda felfria. Jag lyckas få mycket bättre flyt nu än tidigare, visst har vi fortfarande mycket kvar innan jag kan vara nöjd men det känns som att vi går mot rätt håll. Han hoppade upp med huvudet något språng annars blir han bättre på att hoppa rundare. Sen är han lite jobbig när han studsar innan hindret, taggad till 1000 och jag bara skumpar med, hoppas verkligen han lägger ner med det snart och jag ska jobba på att få ett bättre tempo runt hela banan. Så fort han kommer i undertempo kan han bli studsig, men han kan studsa även om jag inte lägger han i undertempo speciellt från kurva till hinder. Men jag är nöjd med båda rundorna nu när jag har tittat på dem ett X-antal gånger =)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Fina fina Cassador, ska bli spännande detta år =)
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: