Apotek kan va bra att ha


 
 
 
 
 
Till höger har jag köpt hudkräm till mig, både till kropp och knopp. Till vänster ser ni Cassadors kräm, blå kräm som ska läggas under tungan så han blir lugn när Hovslagaren Sandra skor hans vita sko bak, han är lite känslig i den. Sedan passar jag på att klippa hela kroppen på honom så han blir fin och inga svettiga fläckar i ansiktet, så skönt =) Expeditören frågade om jag skulle ha receptet till häst och jag svarade "Ja det är det för jag behöver då inget lugnande, inte idag ialf" haha!
 
 
 
 
Min lilla vän,du har aldrig varit så här lugn och snäll. Stod och kelade med honom och han gosade tillbaka, utan att bita mig. Aaaaaww...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Skorna blev fina och Sandra sa, "Äntligen fick jag han verkad och skodd ordentligt bak". Nu ska vi ta en halv dos nästa gång med och sen ska vi minska vid vaje gång och tillslut hoppas vi att han tycker det är OK :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: