WOOOOW, COOOOLT!!!


 
 
Visste inte att jag va med i någon tävling men shit, underbara fina Nellie utsåg mig av alla dessa flera 1000 bloggare som besöker och kommenterar hennes blogg!! Min Häst må vara den bästa barntidningen man läste när man va liten, denna busiga Lilla Mulle och Lilla jag, på NELLIE BERNTSSONS STORA BLOGG!!!! <3 
 
 
Som jag alltid säger, åldern är bara en siffra och Nellie må vara 12 (snart 13) men se upp, innan hon hunnit bli myndig så har hon gjort mer nytta och underverk än vad vi vuxna försöker göra tillsammans!!! YOU ROCK NELLIE <3 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
You made my week, feeling much better <3
 
 
 
 
 
 


Postat av: Meia
2013-06-14 - 13:14:50

Grattis tjejen<3

Gå in på min blogg och svara tack!<3

Svar: Det går inte att gå in på din blogg :(
Ica

URL: http://meialindholm.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: