Stolt är jag!


 
 
Idag va min lilla gråa vilding så duktig, hoppade en liten bana på 3 hinder och Corvette va sååå fin. Hon lyssnade verkligen på mig. Hon tog bara tag i bettet en gång och hoppade mot hindret men då lyckades jag stanna henne. Det går ju inte att känna något avstånd när hästen flyger upp i luften mot hindret. Men annars så duktig!! Så nu är vi sams igen efter det som hände i helgen <3
 
 
 
Cassador ja, han är fullkomligt galen i galoppen nu och det finns inte mycket broms när det står hinder framme. Jag ska minska ner mycket på hans foder och se om det hjälper. Annars tycker han väl att jag hoppar honom för lite ;)
 
Lexi och Melinda hjälpte mig med hinderna och de har även filmat och fotat så det kommet upp sen!! Hoppas ni har en lika fin dag som vi i Halmstad har, massa sol :))
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Postat av: hanna
2013-06-18 - 13:41:09

fin blogg :)

URL: http://hannabroman.devote.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: