Mår sådär...


 
 
Om man inte mår bra på insidan kan man ialf försöka se bra ut på utsidan ;-) 
 
 
 
 
 
Skämt o sido... åkte i alla fall hem till mor och far efter Stallet i går morse. Vill inte va dålig och vara hemma själv. Nu tar min fina familj hand om mig och mamma lagar God mat och försöker få mig fit for fight!!
 
 
 
 
 
  
 
 
Lilly är den absolut bästa medicinen ;-)
 
 
 
 
 
 
 
 
Mamma hade sedan tidigare bestämt att vi skulle ut till Kerstis stuga och det skulle bara göra gott för mig. Jaja, jag går dit maten är. Så himla vackert!! Älskar verkligen de småländska sjöarna!!  
 
 
 
 
 
 
 
Nu har jag sovit i 9h och det händer aldrig. Även om jag har en hund som tar upp hela sängen så är det då mysigt att vara hemma!! Älskar min familj


Postat av: Mamsen
2013-06-13 - 09:49:46

Ja, vi ska ta hand om dig =))
Massa massa kramar


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: