God lördag mina fina läsare =D


 
 
Äntligen har jag vaknat på rätt sida <3 
 
 
Så skönt att vakna upp och känna mig full av energi och helt ren i kroppen. Det var nog tack vare Jonna, en go vän till mig, och hennes healing <3 Ibland måste man tro på det omöjliga för att det ska bli möjligt. Att bära på massa dålig skit är inte alltid lätt att tömma och få bort helt själv. Lite hjälp av fina människor, kärlek och ja kanske lite healing, så känner man sig som en ny människa igen.... <3
 
 
Nu har jag cyklat till Stallet och här är det Ponnytävling hela helgen. Går två unghästklasser ikväll för mig, får se om jag orkar starta!! Tack för att så många har tittat in här :) Hoppas ni stannar, lovar att ni isf kommer att få vara med på min resa att nå svår klass. Jag har materialet, det är bara jag, piloten, som måste navigera rätt väg!!!
 
 
 
 


Postat av: Mamsen
2013-06-15 - 10:07:33

Bra tänkt pärlan, bort med allt dåligt in med ny energi, lätt att säga men du fixar det.
Lycka till med corvas idag.
Massa, massa kramar från oss alla


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: