Drar mot skogen, den småländska!!! <3


 
 
 
 
 
 
 
 
Idag ska tjejerna skritta ut på hästarna medans jag jobbar heeela dagen :( Men så fort jag slutar så åker jag direkt till stallet och slänger in hästarna i släpet och DRAR MOT SKOGEN!!! Min semester börjar och hästarnas likaså, det blir bete och första veckan ska de skrittas ut varje dag. Eftersom de tävlade in i det sista så är det inte snällt att ställa av dem rakt upp och ner. De ska få tugga gräs i minst en månad, sedan får vi se när de kommer hem. Cassador är ju kvalad till Flyinge/Unghästchampionatet i 130 men Corvette måste sätta två nollor till så förmodligen åker hon tillbaka först medans Cassador blir kvar och får leka med små unghästar.
 
 
 
 
 
 
Den här bilden säger allt och det är något alla borde tänka på. Man kan inte käpa allt för pengar...
 
 


Postat av: Sanna
2013-06-30 - 13:49:39

Hoppas du får det bra på semestern! :)

URL: http://stallsackum.blogg.se


Postat av: Celin & Malin ★
2013-06-30 - 14:27:49

Hej! Är du sugen på en ny design nu när det är sommar!
Kolla in våran blogg då! :)

URL: http://celinochmalin.blogg.se


Postat av: Amanda
2013-06-30 - 18:36:30

Hallå alla hästmänniskor där ute!!
Jag vill bara vara lite snäll och tipsa er här nu!

Besök min blogg där jag har världens erbjudande till er, det är nämligen så att min syster har massor med Häst & ryttarutrustning kvar från hennes nerlagda butik. Allt är nytt och till riktigt grymma priser. Så passa på nu!
(Finns även lite begagnat nu också!)

(HETT TIPS! Vi har ett par svarta JIN stigbyglar med äkta svarowskistenar för bara 1700:- Ordinarie pris 3395:- Så passa på, bli snyggast på tävlingsbanan i sommar!! :)

URL: http://AmandaHalldan.blogspot.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: