Corvette i Björbäck


 
 
 
Jag är så nöjd med denna rundan, det blev bara ett stopp och det tar jag helt på mig. Vi fajtades lite mellan 5:an och 6:an och det medförde ett stopp. Jag vet att hon är svår att svänga och skulle rida en mycket bättre väg och hålla mer på ytter... MEN VA FAN, hon är 5 år och detta är mitt första riktiga år som jag tävlar. JAG ÄR SKITNÖJD!!!!
 
Fick även beröm och fina komplimanger av duktiga ryttare så som min tränare Amanda Ericsson och Barbro Wiengren. När man är så oruttinerad som jag är så behöver man lite feedback och många pushar. Det är roligt när folk vill än väl och att man ska lyckas, inte snacka skit och önskar andra saker.....
 
 
EN sak ska ni ha klart för er, den här gråa damen är inte det minsta lätt i sin ridning. HUH
 
 
 
Här kommer film.... och ni måste bara kika in ikväll och se VILKA snygga bilder Tuva-Lisa tog idag, så fin min lilla gråa Corvskrutt <3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Om ni vill gå in och kika på resultaten kan ni titta    HÄR  
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: