Prioriteringsfråga :)


 
 
 
Hej alla mina läsare!! 
 
Förlåt för att min blogg är lite rörig, jag skulle BARA göra en ny HEADER och vips så ska jag helt plötsligt ändra hela bloggdesignen med :( hoppas ni har lite överseende till detta och orkar ni inte med röran så återkom om en vecka, då jäkla ska allt vara fixat!! Lovar er och mig själv alldeles för mycket nu känner jag, ja menar, vem vill sitta inne framför en dator i flera timmar när man kan vara ute och njuta av våran riktigt grymma sommarvärme?! Jag skulle väntat med att fixa med ny header och design och allt tills tiden fanns men men, :) Ni klarar er nog, jag har ju en unik blogg nu utan header ;-) 
 
Idag har jag legat på stranden hela dagen med jobbpolare och vi har spelat grymt mycket volleyboll så mina ben nästan vek sig i slutet :) sedan blev det jobb på det. 
 
Räknar ner dagarna nu tills hästarna kommer hem, bara 11 dagar kvar <3
 
 
 Hoppas ni sover gott!! <3
 
 
 
 


Postat av: Julia
2013-07-24 - 09:33:42

Klart jag håller ut, jag bara undrade!:))Bloggen e fin ändå!

URL: http://jullez.horseworld.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: