Minnen <3


 
 
Fölvisning
 
 

 
 
 
Corvette 1 år

 

 
 

 


Corvette 2 år
 
 
 
 


Corvette 3 år
 
 
3-årstestet
 
nr 1
 
Corvette slet sig i transporten och gick över bommen (trots att hon var bunden som en hingst på två olika ställen), så vi fick åka och sy hennes sår som hon skärde upp. Och det blev ingen visning, men eftersom hon aldrig var halt så gav jag inte upp, jag skulle bara visa henne och på bilderna där hon är uppställd kan ni se hennes skärsår på vänster framben precis under knät. Ja och tydligen så lönade det sig att vara envis både ryttare och häst för resultatet var ju inte fy skam.... =)

 
 
3 - årstest
 
nr 2
 
 
 
 
 
 
Corvette fick 9-9 i hoppningen och därmed ett hoppdiplom. Sjukt häftig var det, jag grät och grät :)
 
 
 
 
 
 
Corvette 4 år
 

 
 
4 årschampionatet semifinal
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Lite mörka bilder men men, Corvette va så fin, hoppade felfritt på alla hinder men var en aning het och det drog ner poängen. Jag var jättestolt över vad hon hade presterat och även jag =)
 
 
 
 
 
 
 
 
Kvalitén ( 4 år )
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Corvette 5 år
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Älskar dessa bilder :)
 
 
 
 
 
 
 
 
*******************************************************


Här kommer vårat allra första besök i ett ridhus och min första riktiga film på Corvette =)



 

 

 

 

 
 
 
 
 
 
 
 

 



Postat av: Mamsen
2013-07-29 - 16:35:10

Verkligen fina minnen, tiden går fort tycker inte det var länge sedan vi var och hälsade på det "lilla fölet" =)) Kram kram

Postat av: Vera
2013-07-29 - 17:35:46

Sv: Jo men visst är han för söt!

Vilka fina minnen och vad kul att du har allt i bilder!

URL: http://vera.weride.se


Postat av: JONNA - shettisblogg
2013-07-29 - 20:20:52

vilka fina bilder, och vilken resa ni gjort!
Hon har verkligen blivit en sån fin häst :D

URL: http://ponnyvalack.blogg.se


Postat av: Caroline Bågfeldt
2013-07-29 - 22:14:10

Sv: Så härlig kommentar, lyste upp min kväll! Jag blir jätteglad ska du veta, tusen tack! :)

URL: http://carolinebagfeldt.se/


Postat av: Caroline Bågfeldt
2013-07-29 - 22:30:24

Sv: Men precis, jag orkar knappt blinka åt folk som skriver "gå in och kolla min blogg" etc. Om man istället sprider glädje får man ofta glädje tillbaka!

Tack fina du och detsamma!

URL: http://carolinebagfeldt.se/


Postat av: Emmy
2013-07-29 - 23:13:43

Taack! :)

Kommit på vem jrryttaren som blev avstängd var?
Btw, jag ser inte din header (om du har någon..).

URL: http://mliandersson.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: