Mina syskon <3


 
Jag skulle inte byta ut mina syskon för allt i världen.
Jag är den mellersta snorungen och den minsta snorungen är sju år yngre och den största snorungen är fem år äldre. Tre HELT olika personligheter, tre olika målsättningar och lever tre helt olika liv. Under uppväxten har vi dragit varandra i håret, skrämt den minsta i mörkret, nypt den ena och skyllt på den andra.
Men idag står vi här, med ett leende på läpparna och älskar varandra, så som syskon gör.
Vi ställer alltid upp
på varandra, frågar om råd, överraskar mor och far (och få vara med om det där underbara leendet på deras läppar som talar om hur stolta de är över sina 3 underbara barn), spelar tv-spel (precis som förr) och har riktigt roligt ihop.
ÄKTA syskonkärlek =)


 

 

 

Syskonen 2012 på lillasysters student, här Rebecca 19, jag 26 och min bror 31 =)

 
 
 
 
 
Lilla Lilly 6 år i år =)
 
 
 
 
Jag och min fina storebror
 
 
 
 
Jag och lilla SIS :)
 
 
 
 
 
Nicke och hans dotter Elvira :)
 
 
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: