Lilly....


 
 
....verkligen tokälskar att bada. Brukar inte åka iväg och bada med henne så ofta men idag ville jag verkligen åka till en mysig sjö, ja vi har ju gott om dem hemhemma i Småland. Där jag bor finns det bara hav, hav och hav ;-) i Halmstad.
 
Här får ni titta och njuta lite :) härligt vad en hund kan gilla vatten så mycket. Va även smart så jag tog med mig schampo och balsam så slapp hon duscha hemma. Man luktar ju så gott när man badat med schampo i sjövatten, ialf tycker jag det :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Lilly fick besök av en annan hund men han dög inte det minsta, hon va inte alls intresserad att leka med honom. Det var bara bollen som gällde :)
 
 
 
 
 
 Hon har även rolig stil :)
 
 
 
 
 
 


Postat av: Johanna
2013-07-17 - 10:28:06

Sv: Tack! :) Gillar bilderna du har på din blogg. De är så fina. :)

URL: http://tallbackan.blogspot.fi


Postat av: Josefine ♔
2013-07-18 - 20:31:54

Så söta bilder! :D

URL: http://jlandgrens.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: