Välkommen tillbaka =)


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Nu tänkte jag göra ett nytt försök med min blogg. Uppdaterade senast för 2 år sedan och då bodde jag framför datorn när jag pluggade så när jag fick tid över kände jag inte för att sitta där igen och blogga. Nu har jag så mycket att uppdatera hela tiden och FB är ingen Blogg även om många uppdaterar där varje dag... :)
Jag kommer främst att skriva om mina två hårbenta varelse till Hästar, Cassador och Corvette, 6 och 5 år gamla och våran träning och tävling. Men jag kommer även att skriva om min egna träning i ett par gympaskor och kost, jag älskar att stå i köket och laga nyttig mat från grunden så det blir bilder och recept. Det kommer även att bli lite från "vanliga" vardag, min familj och hund :) Om det är så att ni har önskemål el vad jag ska lägga tyngd på så går det utmärkt att önska det :)
 
 
 
Jag hoppas verkligen att ni ska gilla min nya blogg :))
 
 
Hej så länge!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: