Frisk luft skadar aldrig.... :)


 
 
Denna helg har jag varit hemma i den småländska skogen, vilat och ätit upp mig ;), och myst med mor och far. Vi tog det lugnt hela lördagen, men idag tog jag med mig familjen på en supermysig. Vi valde en lagom runda på 5 km bland terräng, den gula leden och det va såå vackert i naturen. Helt magiskt och det var tur att jag tog med mig kameran så jag kan dela med mig. :) Vi avslutade rundan med grillning på Ettö vid skymningen, mmmmm!!
 
 
Här börjar vi rundan runt Ettö på Isaberg och det gick upp och ner hela tiden :)
 
 
 
Vi var tvungna att korsa en hängbro som mamma tyckte va riktigt läskig och självklart ska pappa reta henne och jaga henne över genom att springa och få den att gunga ;)
 
 
Lilly älskade stigarna och alla fallna träd som hon va tvungen att hoppa över.
 
 

 
Mina fina föräldrar, och pappa han va ju tvungen att kolla in i kameran, haha ;)
 
 
Oppss.. den där skulle jag ju lämnat hemma men Sara ringde, viktigt ;)
 
 
 
 
Vi hittade ett superhäftigt ställe där det hade bildats snö och is på grener och va säkert 4 cm breda, coolt!
 
Mamma tog lite egobilder ;)
 
 
 
 



 
 
 
 
 
Sen blev det grillad korv, mmmm :)
 
 
Det mörknade fort :)
 
 
 
Hoppas ni haft en lika mysig helg som jag haft det :) 
Ha nu en mysig söndagskväll!!
ps: Jens Fredricsson är vidare till finalen i GBG, YES!!!
 
//Ica <3
 
 
 
 


Postat av: Mamsen
2013-01-21 - 12:11:23

Haha... fina bilder.
Mysig avslutning på promenaden blev det =))


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: