Träningsvärk


 
 
 
Haha, ja man kan få träningsvärk utan att gå till gymmet eller ta på sig löparskorna =D Jag har cyklat i gummistövlar till stallet i hela 4 dagar nu. Idag när jag vaknade så kände jag hur hela rumpan värkte. Det är ju uppför hela vägen dit och sista biten är det en låååång mega jobbig backe. Segt uppför, det går sakta men säkert upp på 1:an =) säkert en backe på 5 minuter minst. MEN sen när man åker hem så går det riktigt fort.
 
 

Nu när jag kommit igång med cyklandet så tänkte jag inte bli sämre ialf utan ta på mig löparskorna så fort isen försvinner och det får bli lite varmare med. Ska bli skönt med den vanliga konditionen igen, jag mår så mycket bättre när jag får springa. Bra kombination av träning, ridning, löpning och lite cykelturer. Varierande träning är ju bäst och på jobbet är det ju rena gymmet så mer synliga muskler vill jag inte ha tack!!! Räcker med mina biffiga armar.....skulle lätt kunna se ut som denna tjejen om jag ville. Räcker att jag tittar på tyngderna.... =P

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Sen blir det sköldpadde löpning för att komma igång =D
 
 


Postat av: Mamsen
2013-02-23 - 15:20:27

Haha... det är nog jag som är sköldpaddan..=))


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: