NOT FOR SALE


 
 
Mmm... fick ett sms igår av en rätt känd hopptränare/hoppryttare som frågade om Cassador var tillsalu. Inte första gången och förmodligen inte den sista. Men på något sätt tycker jag att det är jobbigt varje gång någon frågar. Då börjar jag ställa mig själv frågan, ska jag sälja han!? Är jag verkligen värd en så fin häst!? De kanske tycker att en sådan fin häst borde ägas eller ridas av ett proffs!? Men visst, frågan är alltid fri :) Men vet ni vad det bästa är, jag äger honom till 100% och kan säga nej, för det är jag som har valet i min hand :)
 
En vacker dag kanske han hamnar hos någon annan, men just nu ska jag njuta av min fina häst (hästar) och skita fullständigt vad omgivningen säger. Jag tränar för ruttinerade ryttare/tränare och hade vi inte passat ihop jag och Cassador så hade de sagt något =)
 
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: