Frostisdag =)


 
 
 
 
 Helt underbart väder ute idag, lite vår men massa frost. Liiite varmare kan det allt bli ute nu tycker jag. Men jag är duktig och har nu cyklat till stallet i snart 1,5v.
  
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Så här söt såg jag ut innan dressyrpasset, visst ser jag oskyldigt snäll ut??
 
 
 
 
 
******************************************************************************************************************
 
 
 
 
 
Så här såg jag ut efter passet, över 1h senare, ser ju fortfarande snäll och oskyldig ut.
Men jag var rena monstret idag och tyckte att de fem bommar som låg på böjt spår med sockerbitar bredvid va såååå hemska. Jag trodde dem skulle äta upp mig varje gång jag närmade mig 15 meter ifrån dem. Jag vet en som inte va glad i mig idag, men när jag har fått stå en dag så har jag så mycket dum energi i kroppen att jag lägger det på riktigt onödiga saker. Jag hoppas att det försvinner när jag blir äldre och klok. Annars blir jag nog såld snart ;-)
 
 
 
 
 
 
Jag är även lydig, när min ryttare plockar undan bommarna och de läskiga sockerbitarna, följer jag efter snällt :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: