Veckan går fort =D


 
 
Titta va gulligt en i stallet ha gjort till sin häst <3 En "godiskalender". Om jag hade haft den tiden hade jag gjort en till mina med. Men de blir ju bortskämda 365 dagar om året så de klarar nog sig ;)
 
 
 
 
 
 
Idag var jag på Sarwes Sadelmakeri i Halmstad och lämnade in mina favorit shortchaps. Man går och väntar in i det längsta och tillslut hade jag riktigt stora lufthål. Så jag åkte dit idag och hon som har Sarwes, Carina, är kanon duktig och gör verkligen allt för kunden. När jag kom in, tror hon känner igen mig vid detta lagret ^^ Så undrade hon om jag hade bråttom iväg för hon kunde fixa det på en gång och jag stannade självklart kvar. Vet ni vad det kostade.. 40 kr?! Och nu är mina shortchaps som nya och jag slipper att oroa mig att jag ska tappa dem under ett ridpass =D =D
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: