Några som frågat


 
 
 
Ni är nu några som frågat efter min Akupunktör/massör/kiropraktor. Helena heter hon och jag blev tipsad av en i stallet där Helena gjort ett grymt jobb!! Hon jobbar heltid med detta och även på helger. Jag kan varmt rekommendera henne då Cassador känns grymt fin, snart är han nog sig själv igen och nu när vi var iväg och tävlade så va han helt avslappnad i båda varven på framridningen. Guld värt <3
 
 
Ni når henne på 070 633 16 90 :D 
 
 
Hon tar 500 för en vanlig behandling och 600 när det blir lite mer ex om hon tittar på en när man rider. Så värt varenda krona och jag ska boka in henne lite senare och be henne gå igenom Corvette med :)
 
 
 


Postat av: Milina Salihodzic
2013-12-03 - 00:53:56

Fin häst!

URL: http://milina.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: