My new drug <3


 
 
S U S H I !  ! ! 
 
 
 
 
Börjar ni tröttna på mina sushibilder?? :D hihi!! Jag unnar mig verkligen detta för jag är VÄRD DET!! Jag röker inte, snusar inte heller och dricker inte mycket och ofta alkohol. Är inte jag värd go och lite dyr sushi då?? :D
 
Jag och Ella red ut i skogen i morse, som tur va spanade jag in hur vädret skulle vara och vi tajmade verkligen in det perfekt!! Inte en droppe fick vi på oss och det började blåsa lite mer när vi kom tillbaka!! Tur, det gillar vi :) Cassador va så grymt fiiin!!! Båda hästarna har vilat två dagar och jag räknade med två tokiga och pigga hästar. Men Cassador va pigg i steget, men lugn på insidan och gick i låg och fin form men halvspända tyglar. Jag kunde känna hur hela han va harmonisk och jobbade utan att jag krävde det. Corvette va busig och pigg men lyssnade på Ella i traven. Visade lite agg mot Cassador och Cassador svarade med världens sötaste kroppsspråk. Tänk dog själv, krypa ihop med hela kroppen och gör ett minimalt hopp med hela kroppen... Aww han är för söt. Aldrig skulle han va en elak häst och sparka, bara markera med små hoppelihopp <3 Love my horses!!


Postat av: Scottish Moments
2013-12-05 - 15:39:05

Å vad gott!! Blir sjukt sugen på sushi nu! Hälsnignar från Skottland (där det snöar och åskar samtidigt idag....)

URL: http://scottishmoments.com


Postat av: Amanda
2013-12-06 - 19:28:07

Det är så gott :D Fast äter bara vegetarisk (a)

URL: http://amandadudas.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: