Löshoppning Cassador


 
 
Lovade ju er lite löshoppningsklipp på mina trollungar, här kommer 3 klipp på Cassador 6 år. Som ni ser så har han inte alls samma energi och framåtbjuding som när jag sitter på. Men det kan också va så att han kanske aldrig har löshoppats?! Vem vet... =) Men hoppa kan min lilla gummiboll! Detta klipp är från i våras, då jag inte vill att de ska hoppas i december i huvudtaget eller ridas i ridhuset så får ni helt enkelt vänta till nya löshoppningsfilmer i Januari ;-) Nej nu måste jag fixa mig till julbordet, så jag hinner lägga in lite outfitbilder med ;-)
 
 
 
 
 
 


Postat av: malin
2013-12-14 - 16:36:08

SV: jag ska förhoppningsvis tävla med båda mina hästar, om dem kan få hålla sig friska ;)

Du då? ska du tävla med dina snyggingar?

URL: http://malinsjolander.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: