Jag lovar och svär!!!


 
 
 
"Jag lovar och svär, att jag ska löpträna varje dag fram till Nyår." Jag lovar först och främst mig själv, men även er mina läsare. Jag SKA springa varje dag för att jag mår bättre, min kropp mår bättre och jag blir en ännu gladare människa. Sedan att man blir fit och lite snyggare på köpet är BARA en bonus. Jag har saknat denna tid, löpning och egen styrketräning då hästarna tar all tid. SÅ nu lovar jag er, bildbevis varje dag, VARJE DAG =D
 
 
PS: Vid sjukdom eller giltiga förhinder är det OK att inte löpträna men då får NI LÄSARE komma på ett straff. Sjukt bra va??? =D =D
 
 
Är det någon mer som vill vara med på detta?? Hur långt man springer bestämmer man själv :) KOM IGEN!!!!
 
 
 
 
 
 
 
Jag har inte sprungit på över ett år... sjuuukt nöjd över mig själv och vad jag presterade första rundan. Inte en enda gång stannade jag. Folk undrade nog vad en idiot gjorde ute mellan 21-22.00 på kvällen. Sprang förbi en hund och matte som glodde rätt bra. hahahaha!!! Och jag hade även riktigt bra tempo, jag brukade alltid känna mig så tung i början och det gick såååå sakta =D Men idag, kände mig nästan lätt som en fjäder och... haha, jag rapade lussebullar hela rundan då jag åt en i bilen ^^ *sorry, men bjuder på den* HAHAHA!!! De brukar ju säg "Man blir vad man äter", men det stämmer inte hos mig. Jag äter vad jag vill och kommer alltid att göra det!! Däremot skulle jag säg, "Man blir vad man tränar" =D =D
 
 
 


Postat av: johanna
2013-12-12 - 23:34:27

Hurtigt! hade hakat på direkt om jag inte fortfarande gått på penicillin.. Men börjar känna mig helt återställd, så nästa vecka ska jag börja träna igen! :)
Heja heja!

URL: http://tigermysig.blogg.se


Postat av: Neapocalypse - ・゚♥ ✞ - alternativ blogg & hästblogg ♥
2013-12-13 - 13:28:30

WHAAt vad långt! Så jävla duktig du äääär!!!
Tycker det är sååååå tråkigt att vara ute och springa.. suger verkligen så ah nej gillar det inte ;) Inte heller i 30 minusgrader som det brukar vara här uppe :c

URL: http://neapocalypse.blogg.se/


Postat av: Lina
2013-12-13 - 20:07:33

Oj, du går ut hårt, håller kroppen för det?
I så fall är jag avis, jag måste alltid mjukstarta så jag inte får benhinneinflammation.
Jag blir verkligen motiverad och vill gärna haka på men varje dag funkar inte för mig, jag brukar köra fyra gånger i veckan och då drygt en mil i intervallträning när jag är igång.
Jag är lite av en periodare och nu var det ett tag sedan jag tränade och jag saknar det verkligen men hinner inte just nu. Jag måste prioritera hästarna och jobbet just nu men jag kommer snart igen.
Jag har en slags hat kärlek till löpningen, det är skönt och jobbigt när man väl tränar men jag måste verkligen tvinga mig ibland men man mår så jäkla bra när man väl kommit igång.
Jag hejar på dig så länge och kommer ha dig som motivation tills jag själv kommer igång igen.
Lycka till Erica men man måste inte träna varje dag, kroppen behöver återhämta sig också 1-2 dgr i veckan men känner du att du orkar så go for it :D

Svar: haha, det vet man aldrig ^^ inte mina ben kanske men knoppen och envisheten, speciellt efter dagens runda =DJo du Lina, vart bor du någonstans?? Du ska inte komma och löpträna lite med mig ;) hihi
Ica

Postat av: Rebecca
2013-12-13 - 20:35:48

Kämpa på syrran!!

URL: http://beccaspictures.blogg.se


Postat av: MalinKalin
2013-12-13 - 22:16:07

Heja heja! Jag brukade också löpträna förr ett tag. Man blir himla glad av det faktiskt :)

URL: http://malinkalin.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: