Crazy Family, Crazy Christmas... <3


 
 
Hej alla dagen efter doppardagen :) Jag hoppas eran julafton var både magisk, mättande och.. helt enkelt underbar!! Vi har däremot ingen doppemiddag på julafton utan vi har grötlunch och sedan julmiddag på kvällen. Vi ska däremot ha doppemiddag idag, åå jag längtar redan. Mor och far är ute och handlar det sista som ska vara på bordet. Jag fullkomligt ÄLSKAR julmat =D hihi, mat i huvudtaget... ^^. Vi har kålpudding på julbordet och alla älskar det, mest jag. Älskar allt som har kål i namnet :)
 
 
Vad är eran favorit på julbordet??
 
 

Igår och idag är en helig dag, inte mycket datorer och bloggskrivning. Vill mysa med familjen och bara ge det en paus.. ni som vill följa mig, glöm inte att adda mig på Instagram, Icuse. Där lägger jag upp bilder hela tiden.
 
 
Jag har en läsare som bad om receptet på tårtan jag gjorde i förra veckan, det kommer att komma i morgon för då ska jag gör en till då mamma fyller år.
 
 
Ha nu en fortsatt underbar jul <3 Här kommer lite bilder från igår :) Som sagt, tokig familj, tokig släkt och tokig julafton <3 Aldrig stel, bara helt normalt galna!!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: