åååååå vad jag längtar!!!!


 
 
 
2014 KOM NUU!!!!!
 
 
 
Dessa bilder är tagna från detta tävlingsår, 2013. Tänk vad mycket vi har hunnit med =)
 
 
Jag längtar tokmycket till 2014 och ett nytt tävlingsår. Ni vet ju att jag kommer avslöja vad som händer nästa år på nyårsafton :D För i Januari sätter jag igång på riktigt med mina bustroll, Corvette och Cassador.
Jag vet att hästarna längtar med, det ska bli roligt att börja hoppa dem igen, träna, träna, trimma och planera det nya året. Jag ska verkligen försöka att vara lika flitig på att filma och ta kort :)
 
 
 
 
 


Postat av: Neapocalypse - ・゚♥ ✞ - alternativ blogg & hästblogg ♥
2013-12-08 - 17:55:54

Vad är dom för raser förresten? :)

URL: http://neapocalypse.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: