Tävlingssuget kliar något fruktansvärt!!


 
 
MEN ÅÅÅÅ, alla åker och tävlar denna helg och jag sitter hemma Småland. Jag längtar såååå efter våran första tävling igen efter betesvilan. Rättare sagt så hoppas jag komma iväg v.35, men är fortfarande osäker på vilken tävling det blir. Jag bor i Halmstad och det ligger ingen så nära den helgen, Varberg hade jag tänkt men vill egentligen inte hoppa på gräs då det är dags för inomhussäsong och jag HOPPAS ju få till de sista nollorna till Unghästchampionatet. Inte för att jag komma kvala den första tävlingen nu men om det regnar innan eller under helgen så riskerar jag inte att hoppa på gräs och kanske dra på hästarna någon onödig skada. Då åker jag hellre lite längre för att hoppa på grus, helst inomhus. Detta svenska väder....
 
 
Som ni kanske har sett på många av mina bilder och två utav dessa fyra, så dyker ett stort leende upp på läpparna väldigt ofta. My horses is my drug, they are amazing and make me smile.. <3
 
 
Cassador 6 år
 
 
 
 
Corvette 5 år
 
 
 


Postat av: Rebecka Bökelund
2013-08-17 - 20:02:10

Sv: Nej han är inte min egen utan var min foderponny men nu har jag en ny ponny. Tack så mycket!
Eftersom jag har en ny ponny har jag nu nya mål då han är yngre men tanken är att vi ska börja träna lite terräng för att se om han kan bli en terräng ponny :)

URL: http://rbjork.blogg.se


Postat av: Victoria
2013-08-17 - 20:02:53

Hej fin blogg!
Idag släpper vi från Victoriahavelid.blogg.se & AlvaC.webblogg.se, vår alldeles nya blogg ihop - PonnyPiloter.blogg.se!
Vi känner inte varandra sedan innan, men har nu bestämt att det är dags. Vi presenterar PONNYPILOTER.BLOGG.SE

Vi är 2 målmedvetna och drivna tjejer som brinner lite extra för hästhoppning & självklart bloggning. På vår blogg kommer du kunna läsa om oss & våra ponnyer's väg upp i eliten på de allra största tävlingarna. Ni kommer få ta del av en massa roliga saker, som blir allt mer spännande. Ni kommer få läsa om tips, åsikter, få se massa videos & bilder. Ni kommer helt enkelt få följa oss & våra liv på Ponny Piloter. Vi är inga vanliga ponnyryttare, Vi är Pnny Piloter!
Kram Victoria

(Ber om ursäkt ifall du inte tyckte denna kommentaren var nödvändig)

URL: http://ponnypiloter.blogg.se


Postat av: Annika
2013-08-18 - 13:50:28

Fina bilder :)

URL: http://blogofphoto.webblogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: