Skinande rent =D



 
 
 
Oooh my god!! Skinande rent i hela lägenheten, till och med har jag slängt ut alla mina underbara husdjur, eehhh, dammråttorna ^^ hihi. Så nu vågar man ta hem folk igen och syrran ska flytta in här på söndag och vem vet när jag blir av med det monstret <3 Redig syskonkärlek, inga tvivel!! Nä det ska bli skit roligt att hon flyttar ner hit och börja plugga, då kanske det inte dröjer länge fören mor och far kommer efter =D Önsketänkande!
När syrran flyttar hit så kan vi hitta på så mycket roligt som VI gillar tillsammans. Åka inlines, FORT FORT, inte åka och styla o se snygga ut, snygga med även träna =D Nä nu va jag kaxig ^^
Sedan har vi ett stort gemensamt intresse för foto, Syrran driver en fotoblogg och jag driver en blogg som en gott och blandat påse, innehåller foto, film och text.
 
 
 
 
Så här ser en dammråtta ut om ni nu råkar ha ett skinande rent hem och aldrig sett en sådan?! =D hihi
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: