Laddar upp


 
 
God onsdag =D
 
Jag sitter just nu och laddar upp filmklippen från igår så vill ni får ni kika in lite senare och titta. Jag har även SPIKAT alla tävlingar som jag ska åka på, bli en mindre än jag planerat men men. Hästarna får 5 kvaltillfällen och sätter dem inte sina nollor någon gång då så är det inte meningen helt enkelt. Jag tänker inte fara land och rike för att de ska sätta sina nollor. Jag är inte gjord av bensinpengar eller pengar i huvudtaget, hårt är det när man ska betala allt själv. Det brinner heller inte i mina brallor om de inte kvalar, jag sätter mina egna krav och mina egna mål. INGEN kan bestämma vad jag ska göra och vad jag inte får göra. Hästarna är mina och bara mina egna. Det är skönt =)
 
 
 
 
 


Postat av: johanna
2013-08-21 - 11:59:09

Håller tummarna för att ni sätter nollorna! :)

URL: http://tigermysig.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: