En ledig och spännande dag!!


 
Ajemen, jag fick ledigt idag så jag ska göra massa roligt denna tisdag och jag sparar det bästa till sist ;)
 
Först ska jag ligga och mornar i sängen, sen ska jag prata med sis när hon vaknat och se vart de håller hus idag med nollningen. Efter frukost cyklar jag till stallet, tar ut alla hästar, mockat och gör klart allt, kanske klipper en häst och packar ner alla grejer som ska med på utflykten. Jag tänkte även släppa hästarna ihop på lite lösgalopp så ska ta med mig kameran. När stallet är färdigt cyklar jag ner till stan vid lunch och tittar på syrran och hennes nollning. Hem sen och bakar en chokladtårta som en liten gåva till ikväll, (jag är väluppfostrad), medans den är i ugnen ska jag äta mat och sova en stund. Sedan tar jag bilen till stallet och packar in bustrollen och iväg till.... :) den som lever får se!!
 
Ha en underbar dag!!
 
 
 
My love <3
 
 
 


Postat av: Anonym
2013-08-27 - 08:36:18

låter som en spännande dag:)..ja har svarat på dina kommentarer men vet om du ser de nånstans :)//jessie

URL: http://meandmyeiro.blogspot.se/


Postat av: ThereseL
2013-08-27 - 09:22:35

Men nu blir jag ju nyfiken på vad du ska hitta på! :)

Du har ju rätt, ridhus är A och O.
Frågan är ju bara om detta stället är bra, eller om det hade varit klokare att flytta till stallet jag stod vid tidigare (fast de har små boxar, uteboxar, och det "nya" stället har fölgodkända boxar..)
Man vill ju trivas liksom:/ man vet vad man har men unte vad man får..

Perstorp...Skåne? Du bor så bra där u halmstad, nära till allt nästan ju! Min första blir i kvibille nu i början av sept! Jag gillar kvibille:)

Du som är belevad i hoppvärlden! Har du hört om emma emanuelsson, tränare i gbg, och vad vet du om henne?:)

URL: http://thereselindh.se


Postat av: Mamsen
2013-08-27 - 10:27:29

Toppen! ha nu en riktigt bra dag, spännande! och KÖR FÖRSIKTIGT, jaja... jag vet, vi morsor är såna.
Massa kramar från pappa och mig

Postat av: Elizabeth - From Elizabeth, with love
2013-08-27 - 11:23:03

Låter verkligen som en jättemysig och alldeles underbar dag :)

URL: http://fromelizabethwithlove.blogg.se


Postat av: Fotograf Yohanna Mårtensson - Fotograf i Hälsingland
2013-08-28 - 17:28:50

Åh men vilken söt bild! :)

SV: Tack så mycket! :)

URL: http://yohannafotograferar.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: