Charon 1132..


 
 
Charon 1132 är pappa till de 3 föl vi har visat detta år, en mycket snygg dressyrhingst som Anette N/Holst har fött upp själv och äger honom fortfarande, bosatt utanför Ängelholm. Måste få vara en grym upplevelse att stå som uppfödare och ägare till en godkänd hingst. Önskar alla dessa 3 fölungar, och även hans andra avkommor stort lycka till i framtiden. Grymt roligt att ha kvar en så fin dressyrhingst i Sverige!!
 
Jag som tänker ta ett föl på Corvette om 2 eller 3 år, när beror helt enkelt på henne. Hade jag då velat ha ett dessyrstammat föl och satsa på dressyren hade jag säkert kunnat tänka mig att ta Charon. Men nu vill jag ju ha en liten hoppbebis, än har jag inte sadlat om, även om jag har både dressyr och hoppsadel ;-)
 
 
 
 
 
Första fölet: Chex med 46 poäng (klass 1)
 
 
 
 
 
 
 
Andra fölet: Chutney med 45 poäng (klass 1)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Och tredje fölet: Cherz med 44 poäng
 
 
 
 
 
 


Postat av: MalinKalin
2013-08-25 - 21:14:54

Kul med fölvisning :)

URL: http://malinkalin.blogg.se


Postat av: My
2014-02-04 - 18:15:29

Googlade lite och hittade hit... Jg är sugen på Charon till mitt sto nu i vår och med dessa gobitar är valet inte svårare iaf! =) /My

URL: http://www.myes.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: