VIKTIG del i livet


 
 
 
 
 
ATT man äter rätt, eller att man äter mat i huvudtaget!!
 
 
 
Jag försöker att vara så noga jag kan med mina mål, även om det kan bli i farten till och från platser. En morot kan man lätt stoppa ner i en påse i sin väska eller ha i bilen. Jag handlar alltid en påse morötter när jag är i affären och har det i nästan alla mina maträtter. Nyttigt och gott, den där oranga lilla rackaren... =)
 
 
 
 
 
När jag lagar mat så lagar jag aldrig 1 portion, jag gör alltid matlådor till jobbet eller lägger in i fryser. Jag köper aldrig halvfbarikat, som finduslådor. Jag lagar nästan allt från grunden, lätt, gott och nyttigt =) Varför göra det svårt och jobbigt för sig??
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Dagens matlådor, en enkel gryta på falukorv, morötter, krossad tomat med chili i, grädde, lök, vitlök och kryddor. Till detta serveras det potatis och alltid något grönt vid sidan, idag broccoli =) mmmm!!! Jag gillar även knäckebröd, så gott och ha något att knapra på =)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Hoppas ni är duktiga på att äta bra, nyttig mat och gärna orka göra mat från grunden!!!
 
 
 
Have a great day!!!!!!!!!
 
Love <3
 
 
 
 


Postat av: Mercedes
2013-04-20 - 19:58:13

Klickade för första gången in på bloggen och måste säga att du skriver underbara inlägg som får en att tänka till och bli inspirerad. Tycker precis som du skrivit i inlägget och morötter är riktigt gott! Detta är en blogg jag kommer börja följa nu :)
kram

Svar: Ååå tack finaste du, viken underbar feedback, den ska jag använda på min blogg ;-) Ja jag har bara börjat, har massor jag vill dela med mig =)*Kramar
Ica

URL: http://photobelle.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: