Varje onsdag...


 
 
 
har jag bestämt mig för att göra ett litet längre inlägg, om mina ideer, tankar kring något eller bara enkla tips i vardagen. Det var nämligen en tjej, Lovisa (bloggar, klicka HÄR),  som tyckte att jag skulle skriva lite längre inlägg, då jag vann veckans blogg på hennes sida och hon gav mig detta i feedback =)
 

Du har en jätte snygg header och design som säger lite om dig. Du uppdaterar varje dag med roliga inlägg och superfina bilder. Vore roligt med något lite längre inlägg och kanske lite mer åsikter.
En super härlig blogg och du verkar vara jätte trevliga!
 
 
Efter att funderat delar av förmiddagen så kom jag fram till att en dag i veckan ska jag skriva ett litet längre inlägg kring något, kan ha med mat också, är ju väldigt mån om rätt träning och kost också, men mest hästar blir det ;-) Det kan även bli en frågestund där jag och ni kan bolla våra åsikter tillsammans!
 
NI kommer dock INTE att få läsa en massa spydiga kommentarer, vad folk gör med sina hästar, hon gjorde si och han gör så, vad de använder för utrustning och elaka åsikter. Jag vill driva en rolig, massa godsaker och läsvärd blogg för alla och dela med mig av min vardag. Jag vill inte provocera till att folk gå in här, det är inte så jag vill att mina bloggbesökare ska återkomma. Jag hoppas att ni kommer att gilla den, för jag har bara börjat. Jag lär mig varje dag och tack vare er så utvecklas man genom eran feedback och komplimanger!! TACK!!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Postat av: Lollo
2013-04-24 - 19:58:56

Kul att du tog åt dig det!
Låter riktigt bra och jag ser verkligen fram emot dom inläggena ;)
Kram

Svar: Tack goa du :)
Ica

URL: http://lovisamagnusson.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: