Va hände där??


 
 
Ligger i sängen och klockan är 12, aldrig hänt.... haha ;-)
 
Nej nu ska jag ta tag i söndagen, åka upp till stallet, fota hästarna lite, rida ut i det fina vädret och sedan hem och bänka mig framför 2 filmer, glass, chips och annat gott =) Jag är nog värd det efter 14 timmar i stallet igår och två felfria rundor ;-)
 
 
 
Bjuder på denna härliga bild =)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Ha nu en underbar söndag!!! <3
 
 


Postat av: liana
2013-04-14 - 14:51:13

Jag blir alltid så glad att jag har sovit länge,känns så himla coolt och man känner sig äldre,hehehe! ;) Så kändes det när jag var mindre iaf hahhaha! ;) Hoppas att du också fick en bra söndag! :D

Kramar! :)

Svar: haha, jag blir trött när jag sover för länge =) ja min söndag blev kanon, hoppas din blev det med!! =)*kramar
Ica

URL: http://lianass.blogg.se


Postat av: Wilma
2013-04-14 - 15:41:21

Hoppas du får en härlig dag! :)

Svar: Tack desamma!! =)
Ica

URL: http://wilmamorud.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: