Soliga onsdag


 
Idag var det 7 dagar sedan jag satt på hästryggen. Jag fick mig en förvarning att Corvette var väldigt galen och hade bockat en hel del så jag väntade mig det värsta. Hon fick dock aldrig chansen att bocka med mig för jag var stenhård mot henne idag då jag är trött på hennes spel. Efter att jag vunnit alla fajter så gick hon SUUUUPER i galoppen. Jag red i dressyrsadeln och där flög jag runt som en vante men envis är jag. Det stod även ett sött litet kryss på utebanan så jag var ju bara tvungen att känna av henne i slutet. OCH tror det eller ej, SUPERFIN!!! Lyssnade på mig innan hindret, hoppar lagom högt, rund och fin över och stack inte helt åt skogen efter hindret då jag red på volt. Kan kanske bli en bra dag på hoppträningen i morgon?!?! ^^
Cassador var lugn som en filbunke och mer seg än power i idag. Han sparar sig nog till i morgon ;-)
Sååå skönt att vi kan använda utebanan igen!!! Ligger öppet och fint innan våran gräsbana.
 
 
 
Innan jag åker hem var jag tvungen att åka och handla massssssa goooood mat!! Ååååå det är så roligt att handla mat ^^
 
 
 
 
 
 
Det märktes både på kylskåket och hästarna att man varit borta 1 vecka.... ;-)
 
 
Ja för ingen hade ju fyllt på kylskåpet när jag var borta... =(
 
 
 
 
Men sen vart det fullt igen =)
 
 
 
 
 
Hittade även en kompis bland grönsakerna, men det betyder BARA att det var färska grönsaker och inte besprutade!!! ;-)
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: