Snart blir det gräsligt.... ;)


 
 
 
 
Här har ni de 3 närmsta tävlingarna =)
 
 
 
 
 
 
 
 
Nästa torsdag, 25/4 åker jag till Amanda och tränar båda, åååå jag ser verkligen fram emot detta då det var flera flera veckor sedan eftersom hon har varit i Spanien och ridit sun shine tour. Tur jag fick träna för hennes pojkvän som är grym på att bygga banor =)
 
Torsdagen veckan efter 2/5 kommer Peter Eriksson och då ska båda vara med igen och jag ska träna stenhårt till denna dag då jag vill att hästarna ska vara så vältrimmade som möjligt, för sedan är det premiär för utomhustävlingarna på lördag och söndag, 4-5/5, visst är det gräsligt?! ;-) WEIII!!!! Mina hästar är verkligen utomhushästar, långa avstånd och mer eftergift än tillbaka.  ^^
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
God natt =)
 
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: