Snart är dagen slut....


 
Detta meddelande fick jag av min mor i morse, så söt hon är <3
 
 
**************************************
 
 
 
 
 

Ett  Jätte Grattispå din dag!

 

 

 

Tänk det var 27 år sedan du hade bråttom ut!  JJ

Man kan undra vart tiden tagit vägen, men å andra sidan så är det ju inte så länge sedan.

Vad säger man ¼ liv har man levt vid din ålder…ha ha med din energi och engagemang så lever du nog till 150.

Jag skulle velat varit hos di nu på morgonen med lite frukost på säng, men det får vi ta när du kommer hem.

Vi firar dig då om inte vi kommer ner till dig tidigare.

....

 

 

*************************

 


Kom precis hem från en thaikväll med några tjejer, perfekt avslut för min del, varva ner och äta god mat. Tyvärr orkar jag inte vara uppe längre, tidig morgon med uteritt med Madde på schemat, då ska mina trollungar få klätta och skritta. Bra pass efter all galopp idag, lite lugnare pass helt enkelt men de måste få röra på sig mycket ändå =)

 

 

I morgon ska jag även lägga upp mitt schema som sträcker sig över hela april =)

 

 

 

GOD NATT!!!

 

 





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: