Resultat från helgen =)


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Eftersom jag aldrig kan vinna några blågula rosetter med mina trollisar så brukar jag kika på resultat och tiden och leka med tanken på vilken plats de kom på. Jag tänker aldrig på det när jag rider, de är fortfarande unga och ska inte gå mot klockan. Gäller bara att ha en bra grundgalopp med positiv bjudning och möjlighet att kunna inverka. Mina kan allt tagga ner farten en aning, men det kommer med tiden :)
 
 
Dessa rosetter hade de fått OM det hade varit prisutdelning =)
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Postat av: Jessica
2013-04-15 - 09:16:46

Vad kul! :)

Jag har tänkt lite på ditt inlägg där du svarade på min kommentar :)
Jag har nog kommit fram till att ett lagomt mål för sommaren är kanske, att halt från skritt, från trav och från galopp, ska sitta!

Vad tror du? Tror du man fixar det på en sommar med mycket träning? ;) Eller har jag helt enkelt förenklat det och skulle kunna ha ett högre mål innan somamren är slut? :p

Svårt att svara på kanske, men ändå, är alltid trevligt och bolla frågor med någon annan :)

Svar: Tack för din fråga, jag har svarat på bloggen =)
Ica

URL: http://jessicalindstrom.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: