Plantagen


 
 
 
Jag har även varit en sväng på plantagen och dealat till mig ett bra pris på plastblommor, för dem är inte direkt billiga. Jag har nämligen tagit på mig ansvaret för alla blomsterarrangemang i år och det ska faktiskt bli riktigt riktigt roligt!! =) Så i morgon åker jag dit och tar med mig släpet och fyller det med massa fina och även nya plastblommor som de fått in. Ska bli spännande och arrangera allt med våra fina krukor. Ni som gillar blommor och arrangemang kommer att få se mina kreaktioner jag gör på tävlingarna i år. Kommer ta kort på allt och lägga ut.
 
 
 
 
 
 
 
Mitt blomsterfix förra året, erkänn snygga krukor med va?? =)
 
 
 


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Här ser ni Lisen Bratt Fredricson hoppa med Thriller P i våran 1.50 hoppning
och hon kom på en 2:a plats.
 
 
 
 
 
 


Postat av: Lisbeth
2013-04-08 - 22:04:47

Ska du ha dom krukorna till tävlingen på lördag? Jag har ställt undan dom idag, under läktaren. Dom fick inte stå kvar i "skrubben"

Svar: Ajemen, men jag fixar det i innan helgen. I morgon kommer det plastblommor =) Tänkte göra ett hörn till mina blommor och krukor =)
Ica

URL: http://lisbethstoser.blogspot.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: