Ni som är nya =)


 
 
 
Ni som är nya och vill ha lite snabb info kommer den här:
 
 
Jag har lyckan att äga två superfina hopphästar, en valack på 6 år och ett sto på 5 år. Båda har fått fina lovord från Elit tränare att de är blivande svårklasshästar och har hela framtiden framför sig.
Jag, Erica Johansson 26 år och 369 dagar gammal (vägrar bli äldre), har aldrig haft egna hästar innan men nu har jag två studsbollar till trollungar och satsar allt på dem. Vi kommer att kvala till Falsterbo och Championat i 120 och 130. Följ våran utveckling, träning, bilder, filmer och tävlingar. Jag tränar regelbundet för Amanda Ericsson och Peter Erikson. Allt kommer att läggas upp, så följ gärna med mig på min resa att ni toppen!! =)
 
 
 
Erica "Ica" Johansson
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Corvette 5 år
 
 
 
 
 
 
 Kvaliten 2012
 
 
 
 
 
 
 
 
Cassador 6 år
 
 
 
 Flyinge 2012
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Postat av: Thea
2013-04-12 - 15:29:51

Fina hästar du har!
Kolla gärna in på min blogg! :)
//Thea

Svar: Tusen tack Goa du :) det ska jag göra//ICA*
Ica

URL: http://theas.webblogg.se


Postat av: Tilde Wrangell
2013-04-12 - 17:01:30

stört fin blogg du har! vackra hästar med för den delen. Det här är en blogg jag kommer fortsätta kolla in på!

Svar: Åå tusen tack gulliga du, blev riktigt glad :) Ja det du läser nu är bara början på resan. Kommer hända mycket redan i år :)) kramar
Ica

URL: http://tiildew.webblogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: