Min gråa vilding, 14/4


 
 
 
 
 
 
 
 
Min vackra lilla gråa stjärna, envis som en tjur ibland men så länge jag vinner och hon inte tar över så hoppas jag att hon blir en fin hopphäst. Hård som sten på utsidan men känslig på insidan <3 Mycket personlighet och vilja men jag hoppas att hon vill vara med i mitt team och att hennes glöd att hoppa och tävla fortsätter att brinna......
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Hoppa kan hon utan tvekan, vi kom denna gång rätt inpå alla hinder förutom på linjen, 4-5 och de roligaste var att dessa moments hamnade på bild....
 
 
 
 4:an - jag fick henne inte med mig ur svängen och gled ut till vänster men lyckades fånga upp henne och kom för nära oxern, och denna måste vara maxad 115. Hon hoppade den helt utan problem och jag fattar inte hur hon lyckas men på något sett så knycklar hon ihop hela kroppen och fäller in benen. Ni ser ju själva på bilden att hon hoppar inte rakt men över kommer hon. En normal unghäst hade stannat, men inte Corvette.....
 
 
 
5:an - Efter 4:an så var det 6 språng till 5:an men vi kom på 7 då vi gled ut från spåret och jag höll tillbaka henne. Det är jag glad att jag gjorde då hon ska lära sig att det är tillbaka som gäller!
 
 
 
 
 
 
 
1:an - kom vi riktigt nyggt på och så här såg det ut på alla hinder...förutom 4;an och 5:an =D
 
 
 
 
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: