Håriga kvällspussar


 
 
Det är så mysigt att åka upp till hästarna och ge dem varsin, eller många, godnattpussar innan torv/spån-sängen kallar på dem =)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Finns det något bättre än härliga hästpussar??!!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Ä L S K A R min C O R V <3
 
 
 
 
 
 
 
 
och min Svarta skönhet <3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
"Vi som sliter dagarna ut och dagarna in med dessa stora och vackra djur, måste verkligen älska dem. Ge vi dem allt vi kan, våran kärlek och våran tid, det är då vi får världens finaste vän tillbaka. Jag har två utav dessa stora djur som jag verkligen älskar och jag ger de allt jag kan just nu. All min tid och all min kärlek, jag hoppas att NI en vacker dag kommer att förstå...... <3
 
 
 


Postat av: Saga
2013-04-20 - 09:36:03

Fin blogg!♥

Svar: Tack <3 =)
Ica

URL: http://saganilssons.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: