GRÄSLIGT VÄRRE =)


 
 
 
 
 
Taggad kille på bild, hemma på HFK
 
 
 
NU TILL HELGEN är det gräspremiär för mina små pollar. Ja det kan gå hur som helst när det är första gången ute, men en sak är säker, FORT KOMMER DET att gå =D haha!!! Nej jag får inte skratta, jag hoppas att min träning och Peter träning på torsdag gör gott i grunden och att de sköter sig till den största delen, sen visst lite spratt vore väl konstigt om de inte hade ;-)
 
MIN bästa fotograf, Lexi, kommer att följa med båda dagarna så ni kommer att få gotta er i massa fina bilder sen och självklart film från alla rundorna =)
 
Här nedan kan ni se mina starter. Corvette vill jag inte hoppa 120 denna helg då det är första ute och jag är rädd att det komme att gå rätt fort så jag vill inte sätta henne i skiten utan ta det snäppet lägre men heller inte för lågt för då ökar hon ännu mer, LAGOM är alltid bäst =)
 
Sen efter denna helg drar verkligheten igång på riktigt och det blir väldigt mycket tävling så missa inte det=) Kval till Falsterbo och till Flyinge börjar snart =)
 
 
 
 


Postat av: Alva
2013-05-01 - 09:28:32

Sv; Tack så mycket :D Precis, håller med!
Allt bra med dig då? :)

Svar: Bara bra tack :)
Ica

URL: http://alvac.webblogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: