Födelsedagen 9/4 2013


 
 
 
 
 
 
 
=) Då har prinsessan vaknat från sin skönhetssömn ^^
 
 
 
Idag tänkte jag rida till stranden med minst 1 häst, tar bara 15-20 och skritta dit. Ska bli helt underbart!! Bäst att passa på innan det blir förbjudet att rida på stranden.
 
 
Ni som vill veta hur vi hästfolk får rida stranden kan gå in och läsa HÄR.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Vi hörs lite senare!!
 
 
 
 
 
*Kramar
 
 
 


Postat av: Mamsen
2013-04-09 - 09:47:29

Grattis!
ha en jättebra dag på stranden =))
Kramar från familjen

Svar:
Ica

Postat av: Elin
2013-04-09 - 15:14:49

Vad härligt att kunna rida på stranden! Grattis!

Svar: Ja visst är det, helt slut nu efter två rundor ;) TACK!! =)
Ica

URL: http://hopelessdreaming.blogg.se


Postat av: clara ask
2013-04-10 - 20:38:01

Men ååh jag vill också rida på stranden :(
Grattis på födelsedagen förresten!

Jag har faktiskt en frågestund på min blogg just nu och undrar om du hade kunnat klicka in och ställa en fråga eller 2 det hade varit guldvärd? :)

Svar: Tusen tack =) Ja visst är det härligt och vi är ju bortskämda med att kunna skritta dit =)

Ica

URL: http://claraask.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: