En tidig morgon..


 
Redan i Göteborg :)
 
Jag kom till Göteborg redan vid 7-tiden igår och mellanlandade hos min vän Sara och hennes pojkvän. Sara tyckte jag kunde komma till Göteborg kvällen innan och få lite kvalitetstid istället för att åka fram och tillbaka samma dag. Vilket va en toppen idé!!! :) Så Sara lagade mat, el vi hjälptes åt och tog några glas vin och bara myste. Massa härliga skratt och tokigheter :D 
Fick de till och med att titta på världscup hoppningen som va på kvällen, ;-) riktigt roligt!! 
 
 
Nu ligger man vaken men lite trött, varför vakna 07:30 när klockan ringer 08:00?? Förstår aldrig varför jag inte kan sova fram till ringeding larmet :)
 
 
Spännande dag väntar, en hoppklass på morgonen, sedan mässan och försöka hålla i pengarna ^^. Jag är BÄST på att pruta ;P och sist finalen. Ska bli grymt spännade då man har sett i de klasser Roffe är med så är han riktigt taggad och sugen på att hoppa upp på pallen, bokstavligt!!! 
 
 
Ha nu en underbar dag, snart ska jag äta Saras goda frukost :-)
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: