Det blir inte alltid som man tänkt sig...


 
 

Idag är det stanna inne eller ridhusväder. FY som det blåser!! =( Så det blev ingen strand, Madde va fortfarande sjuk och jag fick ta hela stallet själv. Så jag tömkörde Cassador idag med galopp- och travbommar i ett. Han va supderduper duktig, lagom pigg och framåt. Var väldigt rastlös i gången så jag trodde han skulle vara galen men det var han inte. Tror han börja tycka det är roligt att jobba på egen hand med tömkörning och använder man sig av lite bomövningar så blir det ju mer roligt. Ska försöka film nästa gång då man verkligen ser hur han är som en gummiboll i studsen, riktigt fina ben har han och teknik =)
 
 
 
 
 
Min lilla turbo fick vila förmiddag idag och lite senare ska Oliva Myrén (hon har även en blogg, kika HÄR) rida ett dressyrpass på henne. Hon är en satsande dressyrryttare så det är roligt att lämna över en unghäst till någon som är duktig på min svaga sida =) kanske får ett filmklipp från det passet sen och då lägger jag upp det, hoppas. Jag har ju inte så många som kan hjälpa mig med det på förmiddagen =)
Så det blev bara mys och pussar i hagen med mitt <3
 
 
 
 
 
 
 
Rullningsdags i hagen för Cassador =)
 
 
 
 
 
 
 
I morgon ska det bli fiiint väder och jag tänkte bygga fram en rolig bana så missa inte film och bilder i morgon =D
 
 


Postat av: Ellinor
2013-04-19 - 19:44:57

SV: Tack! Jamen du med! :)
Kram

Svar: ;))
Ica

URL: http://ellinorsollander.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: