Då fick vi tjejer äntligen svaret vi väntat på.....


 
 
 
 
****************************************************************************
 
Hej!
 
Nu är schemat för för årets tävlingar i Falsterbo Horse Show klart och Du är en av de som fått plats.
 
Schema kommer att skickas ut i maj månad till var och en. 
 
Med vänliga hälsningar
Boel Sjöstrand
Funktionärschef
 
 
 
*****************************************************************************
 
 
 
 
 
Kommer bliii sååå galet roligt!!!!!!!! weeeiiiiiiiiiiii!!!!
 
Nu ska jag bara bestämma mig vilken häst jag tänker kvala dit, eller om jag tar båda *weiiii!!!!!!
 
 
Cassador hade ju passat in.....
 
 
 
 
 
 
 
 
Fina Ninja =)
 
 
 
 
 
 


Postat av: Tuuli Elmgren
2013-04-16 - 22:00:04

Sv; Tack!

URL: http://tuulielmgren.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: