BOMBA BLOGGEN!!


 
 
Ja eftersom jag inte haft tid med massa inlägg och bilder så tänkte jag bomba den till er ikväll. Hoppas ni tittar in då eller i morgon. I helgen kommer jag även lägga in film från tävlingen. Håll nu alla tummarna att de är lite lugnare. De fick ju hoppa av sig ordentligt igår och båda va superfina, den gråa var något fööööör het som vanligt men Peter Eriksson tycker inte vi ska stressa och dra henne i munnen utan vi ger henne tid och lägger en massa volter. Dock så tror jag att jag skippar det under tävlingen i morgon då jag skulle bli utesluten med noll fel på hinder och över 20 fel för volter ;-)
 
Ska hålla er lite till på vad som sas igår, men jag tänker berätta att trimningen idag med båda hästarna kändes GRYMT BRA!!! Corvette va inte det minsta trött men kändes ändå fin och arbetsvillig. Cassador var GRYMT fin, taggad och inte alls stel eller slö. Det fanns två hinder på utebanan som jag kom två gånger runt en 8:a. Låga hinder men jag ville repetera gårdagen, handen stilla på manken och mjukna i handen över hindret, inte alls svårt ju?!?! Tycker det kan vara svårt att tackla heta hästar men nu börja jag känna mig riktigt hemma på Cassador. Vi är ett GRYMT team!!! <3 Han va så fin idag så jag kramade om han flera gånger när jag skrittade av honom, tror han vet vilken fin häst han är <3
 
 
 
 


Postat av: Mamsen
2013-04-05 - 14:37:47

Lycka till i morgon med team Maskinen och Turbo =)) Vi håller alla tummarna
Kramar från familjen

Svar: Hihi, tack :)
Ica


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: