Så stolt <3


 
Ringde till mamma och berättade, kunde inte hålla tårarna borta. Jag är så stolt och glad att min lilla gråa och Carro funnit varandra <3 
 
 
 
Glöm inte att titta in hos carolinebågfeldt.se <3
 
 


Postat av: MalinKalin
2014-09-07 - 13:59:48

Åh vad kul! :)

URL: http://malinkalin.blogg.se


Postat av: Julia
2014-09-07 - 14:18:39

vad ger du för mat till cassador?

Svar: Jag har provat mycket men inte allt. Jag tror inte Cassador har mått bra och samma som oss människor så kvittar det hur mycket mat man äter och vilken mat, man går inte upp i vikt ;( men det kommer ändras för en total förändring kommer att ske. :)Kram
Ica

Postat av: Mamsen
2014-09-09 - 11:05:35

Fina corvaskruttan, saknar hennes mule =))
Ser att hon har det bra hos Caroline


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: