Andas andas


 
 
 
Haha, kan man trycka in mer på en dag?? Börjar morgonen med att klockan ringer 07.00, fixar frulle och åker och köper nubakta frallor och drar till stallet. 08.00 ska hovslagaren vara i stallet, hinner longera en stund då hovis är lite sen. Hon skor och jag packa i ordning allt som ska med till tävlingen, putsa m.m. Efter det åker jag och köper blommor och lämnar det på tävlingsbanan, Mickedala. Åker hem och hämtar cykeln, slänger på den på bilen och åker till bilverkstaden. Lämnar bilen och åker tillbaka till Mickedala för att plantera alla blommorna och bära ut och fixa alla plastblommor. När vi är klara och jag vattnat alla blommorna så åker vi och handlar lite mat till tävlingen och även våra magar. När vi är klara åker jag hem, duschar och byter om och tar cykeln för att hämta bilen som är lagad och funkar sååå bra 😍 sen iväg till jobbet...
 
Ååå jag är så taggad inför helgen nu!!
 
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: