<3


 
 
 
Cassador betyder just nu mer än något annat för mig. För inte så längesedan stod jag vid ett stup och jag var så nära att kliva över det. Jag kände smaken av försäljning och så nära har det aldrig varit tidigare. Jag vet att jag för fyra år sedan gav mig in i en match som absolut inte skulle vara enkel och ja jag vet det där med ups and downs. Men när man inte får det att att funka som man vill och det känns som att allt nytt man provar på bara vänder ryggen till så tappar man verkligen lust till livsgnistan. Man lär så länge man lever säger de ja, och under denna tid så vet jag att tiden jag lägger ner på människor som jag bryr mig om får man också tillbaka.. Jag kommer att fortsätta att kämpa med prinsen vid min sida, för så nära vi har kommit varandra nu har vi aldrig någonsin varit. Det är en magi som ingen annan kan förstå om man inte känt den själv. 
 
 
 
 
Foto: Elin Svensson
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: