En riktigt gottepåse till helg <3


 
 
Jag har haft en helt underbar helg, ja en riktig gottepåse som innehöll allt. I lördags morse startade jag med en långpromenad och benpass i den långa trappan. Sedan kom bror med familj och vi tog oss ut till stallet. Där longerade jag först Cassador och lät sedan Noah rida honom en bra stund helt själv, medans jag red en annan häst i stallet. Cassador blir verkligen så försiktig när ett barn sitter på. Han skulle aldrig bli rädd för något i hörnet eller göra någon hastig rörelse. I slutet lät jag både Elvira och Noah rida samtidigt, då Elvira inte våga rida själv men de red faktiskt ett helt varv runt ridhuset och i klippet nedan kan ni höra Elvira själv säga att hon inte alls är rädd, det bara "pirrar". Så himla söta båda två <3 Kvällen senare spenderade vi ute på restaurang och firade mig igen, kändes väldigt konstigt att bli firad igen, två helger senare. Men det tackar man inte nej till och det va en helt underbar och mysig kväll.
 
 
 
 

Ett filmklipp publicerat av Erica (@icusen)Apr 30, 2016 kl. 8:13 PDT

 
 
 
 
 
Idag vaknade jag upp med två små busfrön i lägenheten, inte fick man sova så länge men morgonbus är bland det bästa som finns. Vi tog en sväng till lekparken på galgberget, satt i solen och gottade mig medans barnen lekte. Sedan lämnade jag min fina familj och åkte till stallet. Där väntade min prins, som han alltid gör, i stora gräshagen med flocken och de njöt verkligen av det fina vädret. Det blev en liten snabbdusch och fixade honom lite snygg . Packade in utrustningen i bilen och begav mig in till Mickedala. Idag har vi nämligen filmat och fotat på nya utebanan, ni kommer att få se den här sen. Åh den kommer bli så bra, spänd och nyfiken på slutresultatet. Självklart blev det en massa andra bilder också, jag har bara fått en bråkdel men bloggen kommer att fyllas med dem sen.
 
 
 
 
 
 
 
 
Foto: Elin Svensson 
 
Nu ska jag äntligen krypa ner och sova, efter en mysig kväll med bio och mat ute <3
 
 
 


Postat av: Ellen
2016-05-03 - 08:48:38

Hej, är nya banan bra? Hur är underlaget?

Svar: Hej! Yes, ska göra ett inlägg om det snart 😘 men det är super med tanke på att det är nytt. Kika in lite senare igen!!
Ica

Postat av: Philippa Wilkens
2016-05-03 - 19:46:14

Jisses, du rider som en gudinna ;) Plus att din häst är så attans stilig, speciellt när han hoppar :D
Kram

Svar: Tack snälla söta du 😘 @philippa massa Kramar
Ica


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: